FAQ - Mest stillede spørgsmål

Her har vi samlet de mest stillede spørgsmål. Er du i tvivl om leveringspriser, returret eller noget tredje, kan du med fordel kigge nedenfor, hvor du måske finder dit svar.
 
Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, som sidder klar ved telefonerne og på mail.

Æsker & Indpakning
Smykkeæske
Når du bestiller smykker eller et ur på webshoppen, sørger vi altid for, at varerne sendes i passende æsker. Smykkerne er derfor lige til at pakke ind, når du modtager dem.
Gaveindpakning
Vi leverer altid vores smykker og ure i flotte æsker. Det er naturligvis muligt at få disse pakket fint ind, så de er klar til at blive givet i gave.   Du bedes venligst skrive "ønsker gaveindpakning" i kommentarfeltet ved levering, så sørger ...
Se alle
Reklamation
Reklamation
Vi yder 2 års almindelig reklamationsret på alle vores varer. Skulle varen mod forventning gå i stykker inden for de 2 år, sørger vi for at ombytte varen eller reparerer den på vores eget værksted. Vi behandler hver enkel sag individuelt, og løsningen...
Se alle
Levering
Leveringstid
Vi bestræber os naturligvis på, at du vil modtage din bestilling hurtigst muligt. Leveringstiden afhænger af den enkelte vare, og vil derfor variere. Hvis du har mere end en vare på din bestilling, vil varen med den længste leveringstid afgøre, hvornår...
Leveringspris
Her finder du information omkring vores leveringspriser    Ved køb over 300kr. - Gratis Fragt Ved køb under 300kr. - 39kr.   Alle varer, hvor Aveny er afsender, sendes med Postnord. Pakkerne leveres direkte på din adresse eller i ...
Se alle
Betaling
Hvornår trækker i pengene?
Hvis du betaler med Dankort eller andre betalingskort på vores webshop, vil beløbet først blive hævet/trukket på dit kort, når vi afsender varen. Din bank kan dog godt reservere beløbet på din konto, men vi vil altså først trække beløbet i forbindelse...
Betalingsmuligheder
Hos os er der flere betalingsmuligheder, som du kan gøre brug af   Betaling med kort: På webshoppen kan du betale med kreditkort.   Bankoverførsel: Hvis du ønsker at overføre pengene via bankoverførsel, skal beløbet overførset til...
Betaling med MasterCard
Betaling med Mastercard Når du handler med Mastercard bliver pengene ikke hævet med det samme. Købsbeløbet bliver reserveret på kortet, så man er sikker på, at der er penge på kortet, når de skal trækkes i forbindelse med afsendelse af din ordre. &...
Se alle
Kundeservice
Sådan handler du hos os
Når du handler på vores webshop, skal du igennem 6 trin for at gennemføre din ordre.   1. Find den eller de varer, du ønsker dig og læg dem i indkøbskurven. 2. Gå til kassen. 3. Indtast dine personlige oplysninger 4. Gå videre til forsendelse...
Telefon
Skulle du stå med nogle ubesvarede spørgsmål i forhold til vores sortiment eller har du spørgsmål til din bestilling?   Så kan du kontakte os på telefon: 35 83 00 77   Vi har telefontid alle hverdage mellem 09:00-17:00.   Hvis du...
Se alle
Retur & Ombytning
14 dages returret
Hvis du fortryder dit køb, har du 14 dages fuld returret fra den dag, du har modtaget varen. Returretten kan benyttes, hvis varen er ubrugt og returneret i original og intakt emballage. Fortrydes købet tilbagebetaler vi varens værdi ved modtagelse hos...
Ombytning
Det er muligt at bytte dine varer inden for 14 dage. Vi anbefaler altid at sende varen som pakke eller værdiforsendelse, da pakken herved er forsikret. Sender du varen, som en pakke skal den sendes med omdeling til adressen, da vi ellers ikke modtager...
Returvare
Vi tilbyder altid 14 dages returret, så hvis din bestilling mod forventning ikke skulle falde i din smag, er du velkommen til at sende varen retur.   Du kan benytte returretten, såfremt varen er ubrugt og returneret i original og intakt emballage...
Se alle
Butikker
Har i fysisk butik
Udover vores webshop har vi 6 fysiske butikker placeret i Storkøbenhavn. Her står vores medarbejdere klar til at hjælpe og vejlede dig, så du kan gennemføre dit næste smykkekøb. Sortimentet variere i butikkerne, men vi lover dig, at du altid kan finde...
Se alle